Saturday 6 June 2015

(10 Gambar) SEKSI !! 10 Wanita Miliki Payudara Terbesar di Dunia !!!

Berikut merupakan senaraikan wanita dengan payudara terbesar pilihan LadyLista. Kesemua mereka telah melakukan pembedahan membesarkan payudara dan bukannya mengalami sebarang penyakit pelik berkaitan payudara. Jom Layan :

#1. Keisha Evans
Merupakan model payudara Amerika. Pernah muncul di majalah 'Big Breast', Keisha menyifatkan dia seorang wanita biasa yang gemar puting payudara besar.

#2. Sabrina Sabrok
Merupakan selebriti sex dan juga ikon Amerika Latin. Berat payudaranya mencecah 3.5 kilogram 

#3. Maxi Mounds
Muncul sebagai pelakon lucah. Ukur lilit dadanya selepas melakukan pembedahan adalah 53.67 sentimeter (60.5 inci) yang kini memakai saiz 42M (US) bra.
 
#4. Lolo Ferrari
Berat payudaranya mencecah sehingga 2.8 kilogram sebelah.

#5. Minka
Merupakan model lucah yang berasal dari Korea Selatan dan juga bekas penari erotik. Payudaranya telah disahkan 54 inchi dengan saiz pinggang yang kecil iaiitu 23 inci

#6. Busty Dusty
Memakai saiz bra 90HHH (sangatlah besar yea), ukuran payudaranya adalah 54-24-34.

#7. BB Gunns
Merupakan sorang yang sangat popular. Pernah muncl pada majalah Score, Gent dan Erotic Dance. Dikenali sebagai  Bodacious Bubbles.

#8. Beshine
Pada 2011, Beshine pernah menambah implan pada payudaranya sehingga mencecah 10,000 cc. Dianggarkan berat payudaranya sekitar 20 pound sebelah.

#9. Sheyla Hershey
Memakai saiz bra KKK, merupakan model Brazil dan juga personaliti televisyen.

#10.Chelsea Charms
Mendapat gelaran 'Queen of Big Boobs' merupakan penari dan saiz normal sebelum pembedahan adalah cup D (memang besar sebelum bedah). Selepas melakukan pembedahan, saiz payudaranya meningkat kepada 153xxx. Dianggarkan 10000cc cecair berada di dalam payudaranya.


No comments:

Post a Comment